KSIĘGOWOŚĆ ON-LINE

 

FENIX w ramach prowadzonej działalności usługowej z zakresu Księgowości ON-LINE proponuje następujące modele współpracy i ewidencji dokumentów:

 

  1. W przypadku wykorzystania przez Klienta modułów oprogramowania w wersji ON-LINE:
  • Klient za pośrednictwem FENIX uzyskuje oprogramowanie w wersji ON-LINE (Moduł Sprzedaż / Zakupy / Magazyn)
  • FENIX pomaga w konfiguracji oprogramowania ON-LINE dostosowując go do potrzeb Klienta
  • FENIX za pośrednictwem modułu księgowego w wersji ON-LINE dokonuje księgowania operacji gospodarczych Klienta
  • Przekazanie do Klienta informacji dotyczących wymiaru koniecznych do zapłaty składek ZUS i do US
  • Przekazanie do Klienta dokumentów sprawozdawczych (Deklaracje, Sprawozdania)

 

  1. W przypadku wykorzystania przez Klienta oprogramowania w wersji STACJONARNEJ:
  • Klient za pośrednictwem FENIX uzyskuje oprogramowanie w wersji stacjonarnej (Moduł Sprzedaż / Zakupy / Magazyn)
  • FENIX pomaga w doborze, konfiguracji i wdrożeniu oprogramowania stacjonarnego dostosowując go do potrzeb Klienta
  • FENIX przejmuje odpowiedzialność za moduł księgowy i dokonuje księgowania operacji gospodarczych Klienta
  • Przekazanie do Klienta informacji dotyczących wymiaru koniecznych do zapłaty składek ZUS i do US
  • Przekazanie do Klienta dokumentów sprawozdawczych (Deklaracje, Sprawozdania)

 

  1. W przypadku wykorzystania przez Klienta oprogramowania w wersji STACJONARNEJ innego niż oprogramowanie FENIX:
  • Klient za pośrednictwem FENIX uzyskuje Interfejs łączący oprogramowanie Klienta z oprogramowaniem FENIX
  • FENIX przejmuje odpowiedzialność za moduł księgowy i dokonuje księgowania operacji gospodarczych Klienta
  • Przekazanie do Klienta informacji dotyczących wymiaru koniecznych do zapłaty składek ZUS i do US
  • Przekazanie do Klienta dokumentów sprawozdawczych (Deklaracje, Sprawozdania)