KSIĘGOWOŚĆ TRADYCYJNA

 

FENIX w ramach prowadzonej działalności usługowej z zakresu Księgowości tradycyjnej proponuje następujące modele współpracy i ewidencji dokumentów:

 

  1. Klienci nie posiadający oprogramowanie do fakturowania:
  • Klient przekazuje do FENIX dyspozycje dotyczącą wystawienia faktury lub raport dobowy z kasy fiskalnej
  • FENIX generuje faktury i przekazuje je do nabywcy lub ewidencjonuje w księgach sprzedaż z kasy fiskalnej
  • Przekazanie dokumentów kosztowych do FENIX
  • Zaksięgowanie dokumentów w systemie księgowym Biura Rachunkowego FENIX
  • Przekazanie do Klienta informacji dotyczących wymiaru koniecznych do zapłaty składek ZUS i do US
  • Przekazanie do Klienta dokumentów sprawozdawczych (Deklaracje, Sprawozdania)

 

  1. Klienci posiadający oprogramowanie do fakturowania:
  • Klient generuje dokumenty sprzedażowe z poziomu wykorzystywanego przez Klienta oprogramowania
  • Przekazanie dokumentów sprzedażowych i kosztowych do Biura Rachunkowego FENIX
  • Zaksięgowanie dokumentów w systemie księgowym Biura Rachunkowego FENIX
  • Przekazanie do Klienta informacji dotyczących wymiaru koniecznych do zapłaty składek ZUS i do US
  • Przekazanie do Klienta dokumentów sprawozdawczych (Deklaracje, Sprawozdania)

 

  1. W przypadku zatrudnienia pracowników przez Klienta – FENIX dokona obsługi Kadrowo – Płacowej na zlecenie Klienta:
  • Pełna obsługa kadrowo – Płacowa (Umowy o pracę, aneksy, świadectwa pracy, Ewidencja kadrowo – płacowa)
  • Rozliczenia związane z wynagrodzeniem pracowników i sporządzanie wymaganych deklaracji do ZUS
  • Deklaracje PIT