KSIĘGOWOŚĆ ON-LINE
FENIX w ramach prowadzonej działalności usługowej z zakresu Księgowości ON-LINE proponuje następujące modele współpracy i ewidencji dokumentów:
- W przypadku wykorzystania przez Klienta modułów oprogramowania w wersji ON-LINE:
- Klient za pośrednictwem FENIX uzyskuje oprogramowanie w wersji ON-LINE (Moduł Sprzedaż / Zakupy / Magazyn)
- FENIX pomaga w konfiguracji oprogramowania ON-LINE dostosowując go do potrzeb Klienta
- FENIX za pośrednictwem modułu księgowego w wersji ON-LINE dokonuje księgowania operacji gospodarczych Klienta
- Przekazanie do Klienta informacji dotyczących wymiaru koniecznych do zapłaty składek ZUS i do US
- Przekazanie do Klienta dokumentów sprawozdawczych (Deklaracje, Sprawozdania)
- W przypadku wykorzystania przez Klienta oprogramowania w wersji STACJONARNEJ:
- Klient za pośrednictwem FENIX uzyskuje oprogramowanie w wersji stacjonarnej (Moduł Sprzedaż / Zakupy / Magazyn)
- FENIX pomaga w doborze, konfiguracji i wdrożeniu oprogramowania stacjonarnego dostosowując go do potrzeb Klienta
- FENIX przejmuje odpowiedzialność za moduł księgowy i dokonuje księgowania operacji gospodarczych Klienta
- Przekazanie do Klienta informacji dotyczących wymiaru koniecznych do zapłaty składek ZUS i do US
- Przekazanie do Klienta dokumentów sprawozdawczych (Deklaracje, Sprawozdania)
- W przypadku wykorzystania przez Klienta oprogramowania w wersji STACJONARNEJ innego niż oprogramowanie FENIX:
- Klient za pośrednictwem FENIX uzyskuje Interfejs łączący oprogramowanie Klienta z oprogramowaniem FENIX
- FENIX przejmuje odpowiedzialność za moduł księgowy i dokonuje księgowania operacji gospodarczych Klienta
- Przekazanie do Klienta informacji dotyczących wymiaru koniecznych do zapłaty składek ZUS i do US
- Przekazanie do Klienta dokumentów sprawozdawczych (Deklaracje, Sprawozdania)